onsdag 30 juli 2014

Det här med att vaxa benen är icke min grej!

Jag är inte opåverkad av det hårlösa modet som gällt en längre tid. Från ung o hårig är jag nu äldre o mer slät. När jag kommer i håg det. Men det är såå tråkigt att raka benen.
Så jag tänkte vara lite effektiv. Köpte vax. Följde instruktionerna. Är fortfarande hårig. Vaxet sitter kvar på benen! Varken vax eller hår följde med när jag drog i den flik man skulle dra i. Försökte en gång till. Samma sak. 
Så här står jag nu med vaxklibbiga ben. Och undrar om min behåring är extremt fastvuxen vid min hud, eller om produkten var kass och varför jag försöker vara något jag inte är, slätstruken;)

1 kommentar:

  1. Jag är askass på att vaxa benen. Skär mig varje gång. VARJE JÄVLA GÅNG. En gång skar jag upp ett 15 cm sår framme på smalbenen. Härom dagen funderade jag på varför kvinnor rakar ben och inte män? Om kvinnor lät bli att raka benen, skulle vi få lika långt hår som männen då? Så många frågor, så lite svar.

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.