tisdag 22 maj 2012

Att tappa bort är något jag är bra på

I dag höll jag på att ge mig själv sparken. Ett USB minne med viktig information vara bara puts väck. Jag vände upp och ned på hela mitt arbetsrum. Innan jag gick till min chef för att erkänna min ordningsbrist så vände jag upp och ned på mitt rum igen. Och där låg det! I en låda som jag letat i flera gånger!

Så jag får väl jobba kvar här ett tag till. Vet inte om det är bra eller dåligt. Att vara arbetslös lockar när det är så här soligt. Men när jag tänker på räkningshögen hemma så lockar det lite mindre.

Håhåjaja.

2 kommentarer:

  1. När minnet är dåligt så tappar man minnet? ;)

    Kanske dags att tänka på att ha fler backup-minnen? :)

    SvaraRadera
  2. Vad är det för typer som lägger tillbaka saker på ställen man letat på??

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.