tisdag 16 oktober 2012

En lögn, ett missförstånd och en slags ursäkt

Det kanske lät som jag visste en del om Skövde. Egentligen vet jag ingenting. Inte heller om Skövde.

Min beskrivning av den staden grundade sig på den hotellvistelse jag gjorde där. Och eftersom jag bara befann mig på hotellet eller i strövområden i närheten av hotellet så är min beskrivning av Skövde inte direkt underbyggd av fakta. Bara av hur folk var på/i närheten av hotellet.

I själva Skövde kanske folk är jättesnygga. Och otrevliga. Vad vet jag.

Mina tips angående förkylning var välmenande råd. Själv är jag inte sjuk. Än. Men tackar för er omtanke. Fast jag har vääldigt ont i halsen. Alltså har jag inte följt mina egna råd..

Och en dag. Framöver. Då ska jag glatt läsa alla era bloggar. Och kommentera.

Men just nu är jag glad om jag orkar med vardagen. Mer än så finns det inte energi till. Just nu.

Over and out

5 kommentarer:

  1. Men du - om jag velat veta nåt om Skövde hade jag googlat. Jag minns bara hotellet därifrån också, noga räknat knappt det. Det var länge sen (som förklaring).
    Men annars är det liksom dig det handlar om här.

    SvaraRadera
  2. Jag har bara passerat Skövde så jag kan inte bidraga med något specifikt mer än att Spiderchick bor där.
    Kram

    SvaraRadera
  3. kom just på att det är i Skara som Bert Karlsson bor, var fick jag Skövde ifrån. Du kan nog stryka mitt föregående inlägg som jag gjorde tidigare när du skrev om Skövde

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.