torsdag 8 november 2012

Varför visas begåvningsreserven på bästa sändningstid?

Alltså. Kanske trampar jag på nån öm tå nu. Men jag slötittade på TV i går. Slö är ju vad jag är och allt jag gör är slött.

Bonde söker fru var det som flimrade på skärmen. Det var ett mycket tråkigt program. Men framförallt så verkade 99% av ALLA medverkande att tillhöra någon slags begåvningsreserv. Och då har jag inte räknat med djuren. Då skulle IQ faktorn höjas.

Är bönder mer korkade än andra? Är människor som vill bo med bönder mer korkade än andra?

Nä, det tror jag inte. Men människor som vill dejta i TV kanske är det.

5 kommentarer:

  1. Jag har aldrig tittat på programmet men baserat på det lilla jag sett av trailers tror jag att du är något på spåren.....

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är ett bra program, men bonde är jag inte ;)

    SvaraRadera
  3. Jag råkade se ynka tio minuter av ett avsnitt för några veckor sedan och det jag såg fick mig nästan att vända skelettet bakochfram inunder skinnet på mig av skam. Att visa på tv hur imbecilla människor gör bort sig borde bättre människor hålla sig för goda för. Aldrig mer tänker jag se Bonde söker fru. Aldrig.

    SvaraRadera
  4. Förstår inte varför folk vill hångla med främmande människor på TV!?

    SvaraRadera
  5. Oh aj, min tå! Bonde söker fru är ju ett av mina favoritprogram! Har sett alla säsonger. Men jag erkänner att det inte har samma tjusning längre. Har programmet blivit sämre eller har jag tröttnat? Jag vet inte, men jag tänker fortsätta titta för jag vill ju se hur det går! Och jag tycker det flesta bönderna är charmiga. Men hångla behöver de ju förstås inte göra framför kameran!

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.