måndag 25 juni 2012

Minus och plus

En lista.

Minus

  • Det regnar.
  • Det knappa kilo jag gått ned gick jag raskt upp under midsommarhelgen då jag FROSSADE i chips.
  • Stor risk att Älvans vattkoppor hoppar över till Dansösen lagom till vår planerade Ålandsresa.
  • Ännu en dålig lön har anlänt p.g.a tidigare VAB och sjukdom.

Plus

  • När det är lite uppehåll i regnet så kan man promenera. Det gör jag.
  • Om jag INTE gått ned det där kilot innan midsommar då hade jag vägt ännu mer nu.
  • När det är dåligt väder känns det helt okay att läsa böcker och titta på film.
  • Jag har semester. 
Plus och minus verkar gå på ett ut. Kommer ni på något mer plus så att jag kan avsluta denna dag med en mer positiv inställning i stället för en neutral? Tack.

2 kommentarer:

  1. Eh....plus är att vi haft vattkoppor, så om inte tösen blir dödssjuk kan ni komma i alla fall :-)

    SvaraRadera
  2. Hmm, ännu ett plus måste vara att vi iaf är två som kommenterat detta inlägg :)

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.