torsdag 27 september 2012

Alltså det här med hösten..

..det är inte riktigt min grej.

Och vad faen som är min grej vet jag inte riktigt. Det kanske terapeuten kan lista ut åt mig..Fast de jobbar ju inte så. Det är ju alltid man själv som ska komma på svaret. Och för det tar de betalt!

Och på tal om att betala. Det är höst. Höst i kombination med att betala räkningar, det är verkligen inte min grej!

Alla månader på året förutom typ juli, så är det vablöner i den här familjen. Alltid är det nån av ungarna (mest Dansösen) som dukar under i nån feber eller snorfontänsförkylning.

Men utgifterna är ju desamma.

Men Dansösen har lovat att hon ska bli rik. Sen. När hon blir stor. Hon funderar redan på vilket som lönar sig bäst, att jobba som läkare på vårdcentral eller på sjukhus.

Hoppas att svaret blir vårdcentral. Hon är rädd för blod. Och tror att det är mindre sådant på en vårdcentral. Det är nog en rimlig analys. I alla fall jämfört med en akutmottagning.

6 kommentarer:

  1. Hösten är bara skit. Snart slutsimmat också tror jag.

    SvaraRadera
  2. Skickar över en massa peppkramar.

    SvaraRadera
  3. Älskar hösten och tiden som kommer....

    SvaraRadera
  4. tända ljus lyser upp i höstmörkret :)

    SvaraRadera
  5. Min unge har bestämt sig för att jobba på bank. För då har man mycket pengar.
    /Maria H

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.