torsdag 20 september 2012

Egentligen skulle jag...

..ha varit på Pilates just nu.

I stället sitter jag och är proppmätt och längtar ändå efter godis.

Som ersättning för att gå på Pilates borde jag ge mig ut och springa nu.

Men snart blir det ju mörkt och min springrunda är inte belyst..

Och eftersom träningen liksom är körd, då tar jag mig en whisky. Och med whisky i kroppen kan/orkar man ju verkligen inte träna.

Men det ääär ju viktigt att röra på sig. Så jag sprattlar lite i soffan. Det räknas väl?

8 kommentarer:

  1. Säger bara, klart det räknas..Absolut!

    SvaraRadera
  2. En härlig inställning, precis så har det varit för mig!

    SvaraRadera
  3. Klart att sprattel räknas, själv kör jag soffrodel.

    SvaraRadera
  4. Och whiskey rensar kroppen. Det var helt rätt gjort

    SvaraRadera
  5. Klart det räknas! Precis som mina tåhävningar när jag sitter vid datorn. Vi är sååå duktiga. ;))

    SvaraRadera
  6. Soffsprattel ger 10 poäng av 10 möjliga. Så är det bara.

    SvaraRadera
  7. Med en whisky i kroppen ska man verkligen INTE träna. Men jag förespråkar sängsprattel istället för soffsprattel

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.